Kosteloos annuleren
Je kan bij Jinda massage kosteloos je afspraak verzetten of annuleren.
Verzoek
Graag tijdig uw afspraak te verzetten of annuleren, wij reserveren namelijk speciaal tijd voor jouw afspraak.
Als je tijdig annuleert kan een andere klant op die plek een afspraak maken, zo verliezen wij geen inkomsten.
Terugbetalen | annuleren en al betaald?
Mocht u al hebben betaald voor deze afspraak, dan heb je de volgende mogelijkheden:
Stuur ons een betaalverzoek
Stuur ons met uw bank-App een betaalverzoek voor het betaalde bedrag.
Vermeld daarbij bij voorkeur de afspraakreferentie uit de afspraakbevestiging
Dit betaalverzoek van uw bank kun je via WhatsApp sturen aan: 06 12-299-399
Of stuur het betaalverzoek aan e-mail: refund@jinda-massage.nl
Gemiste Afspraak zonder annuleren (no-show)
Als je niet annuleert en niet op de afspraak komt, dan heb je de afspraak zonder afzeggen gemist.
Dit is lastig voor ons, voor andere klanten was het niet mogelijk op die plek te boeken en waarschijnlijk verliezen wij inkomsten.
Wij hebben een klant gerichte instelling, soms gaat er wel eens iets (onvoorziens) mis.
Onder normale omstandigheden zullen we de afspraak niet in rekening brengen.
Wij brengen dus vrijwel nooit gemiste afspraken in rekening.
Wij houden echter het recht voor om in omstandigheden waarin opzet of grove nalatigheid in het spel is de gemiste afspra(a)k(en) in rekening te brengen.
Bijvoorbeeld bij herhaling of als je op geen enkele manier en geen enkel moment voor ons bereikbaar bent om de reden van gemiste afspraak te achterhalen.
Vragen over annuleren of terugbetalen
Kijk op de contact pagina en neem contact met ons op.